Çay ve rakı içenleri toplayınca zaten nüfusun yüzde yüzü ediyor ve herkes bu kadar zararsız ve güzel insan olabilir mi? Kahlmıyorum. Bu kadar suçu da birileri işli­yor çünkü! Hepsi konyak ve rezene mi içiyor bunların?
Sayfa 174·Kitabı okudu
Edebiyat
Benim sana verebileceğim çok şey yok aslında… Çay var içersen, Ben var seversen, Yol var gidersen…
“Yeterince kitabın var” diyenlere cevabımız hazır.
İçerisi her zamanki gibi eski kitap, çay, kedi ve dostluk kokuyordu.
Çay konusu önemlidir bizim kültürde. Nezakettir, dostluktur, barıştır.
Sayfa 76·Kitabı okudu
Edebiyat
Konuğum Ol
Bir akşam konuğum ol oturup konuşalım biz bize Anıların çubuğunu yakıp uzatalım geceyi biraz Geçmişe bir el sallayıp yaşanan günleri konuşalım ve günlerin üstüne çöken dumanlı, isli havaları Kendimize daha az zaman ayırsak da olur geceden Çünkü boğulabilir insan yalnız kendini düşünmekten Kapağı açılmayan kitaplar unutulmuş aşklar gibidir Kitaplardan söz edelim ve onların gizli kalmış sessiz tadlarından Sabaha doğru perdeyi aralayıp ufka bakalım ve bir çocuk gibi hayretle seyredelim güneşin kızıllığını Konuşulmadan kalan daha çok şey vardı diye düşünerek çıkalım
Alıntı
Kelimeler çay gibiydi... Kalpte demini almazsa kokusu da tadı da iyi olmazdı. Her kelimenin kokusu vardı. Kokusunu ehl-i kelâm alırdı ...