Çay içmesem kendime gelemiyorum ☕️
Alıntı
Keşke şu satırları herkes okusa Keşke bu kitapları herkes okusa Ve farkına varsa bu kahpe düzenin hiç değişmediğini Ve keşke bu uygulama amacına hizmet etse Sevmek, Sevinmek, İyi Şeyler Üstüne Yaşar Kemal
“Yeterince kitabın var” diyenlere cevabımız hazır.
İhtiyacım olan o ayraç:)))
Nasip olursa bir gün bir kitabın arasında çay demlicem🤭🤌🏻😅
1000Kitap
Bak, geçiyor hayat. Şurada iki lafın belini kıracak dostlar, arkada çalan bir Müslüm Gürses şarkısı, masada demli bir çay varsa, o kadar da acıtamaz dünya canını."
Bir termos çayı içicem o derece canım çay çekiyor bugün 🤭 düşünsenize yani birde soğuma şansı yok , yaşasın.
Bugün de herkes bir şeyler anlattı, ben seninle kafamda “kaçak çay “içtim …
Şiir