Oradan da Bağlarbaşı Kültür Merkezi'ne geçeriz. Canımız sıkılırsa Capitol'e de gideriz. Hatta bir gün Fethipaşa Korusuna gidelim. Çay içeriz.
Ne.
@nerdebilmem
·
Üsküdarlı Fatma kardeşimize ne demişler de susmuş acaba? Bacım seni Mihrimah Sultan Camii'nin kadın yerinin üst kısmında bekliyor olacağım. Gel de bir hasbihal edelim..