Oradan da Bağlarbaşı Kültür Merkezi'ne geçeriz. Canımız sıkılırsa Capitol'e de gideriz. Hatta bir gün Fethipaşa Korusuna gidelim. Çay içeriz.

Ne.

@nerdebilmem
·
Üsküdarlı Fatma kardeşimize ne demişler de susmuş acaba? Bacım seni Mihrimah Sultan Camii'nin kadın yerinin üst kısmında bekliyor olacağım. Gel de bir hasbihal edelim..
Çay sıcaklığında, türkü içtenliğinde.
“Yeterince kitabın var” diyenlere cevabımız hazır.
Vatan, millet,çay
Kızardım insanlar neden poşet çay içer diye tek kişiye çay demlenmezmiş meğer
Funda'dan...
Ah, ne kadar içten yazmışım...

Adliye Dili ve Edebiyatı

@FundaGibi
·
Funda'dan...
Birinin hikayesinde değerli ve iyi kişi olmak için, bizim karakterimizin sağlamlığı kadar muhatabımızın karakter sağlamlığı da elzemdir. Alıntısız.
Çayın içine batan bisküvi gibiyim. Ne fazla ne az