Dslvmrslv

Dslvmrslv
@ccatharsis
Hissizliğin koynundan, hiçliklerin ortasına...
Nefes almak bayramdır Bir lokmayı şükürle bölmek Bir selamda ısınmak Bir kalpte yer bulmak bayramdır Acıyı paylaşmak sevinci çoğaltmak Umudu yitirmeden yarına bakmak Yenilsen de vazgeçmemek Kendin kalabilmek Bunlar bayramdır Sevgiyle kalanlara Kalbiyle yaşayanlara İyi bayramlar
Reklam
“Şiir insanoğlunun güçsüzlüğünü ortaya çıkarır, o yüzden sevmiyorum.” dedi. Ben de “Aczini idrak etmek, idrakin kendisidir.” dedim. Sonra düşündüm; belki de şiir tam olarak bu yüzden vardır. İnsanın kendi aczini görüp yine de konuşabilmesi için.
Güzel kadın, her günün kutlu olsun. ❤️
Karmakarışıklaşmaktayım.
Hepimiz ölecek yaştayız.
Reklam