Nefes almak bayramdır
Bir lokmayı şükürle bölmek
Bir selamda ısınmak
Bir kalpte yer bulmak bayramdır
Acıyı paylaşmak sevinci çoğaltmak
Umudu yitirmeden yarına bakmak
Yenilsen de vazgeçmemek
Kendin kalabilmek
Bunlar bayramdır
Sevgiyle kalanlara
Kalbiyle yaşayanlara
İyi bayramlar
“Şiir insanoğlunun güçsüzlüğünü ortaya çıkarır, o yüzden sevmiyorum.” dedi.
Ben de “Aczini idrak etmek, idrakin kendisidir.” dedim.
Sonra düşündüm;
belki de şiir tam olarak bu yüzden vardır.
İnsanın kendi aczini görüp yine de konuşabilmesi için.