Dslvmrslv

Dslvmrslv
@ccatharsis
Hissizliğin koynundan, hiçliklerin ortasına...
Duygulanım bizatihi edilgendir.
Reklam
Kurulsa pazarın hiçe gidersin, Sen zatını âlemde cevher mi sandın?

Selami

@_kemtar
·
Kurulsa pazarın hiçe gidersin, Sen zatını âlemde cevher mi sandın. ••• Yarın ola hayrola derken göçe gidersin Sen bu âlemi kendine Kevser mi sandın Nice sultanlar geçti, adı kül oldu, Bir nefeslik canı ebediyet mi sandın Omzuna yüklediğin gururdan haberin yok, Toprağın çağrısını yalan mı sandın Bir gün terazide susar bütün sözler, Ağırlığın neyse odur; Gölgen bile senden şahitlik isterken, Kendini hakikatten âzâd mı sandın...
Ahlaki çöküş bir anda olmadı nereye bakarsan bak çürümüş zihniyet, ticari ahlak, iş ahlakı, ilişkiler, çıkar yalan dolan ilişkisi bin para, yeni suç tanımları türüyor, böyle bir ortamda etik değerlerin bahsi sanki "aşk eski bir yalan" şarkısı gibi sabah sabah bana analiz perisi.
Aşk, duygular yoğunken tapınma gibi görünür ama hiçbir şeyin etkisi nirvana değil azalır. Çünkü beynimiz sürekli o zirve halinde kalmak üzere çalışmıyor. Eğer hep o “nirvana” duygusunda olsaydık, günlük hayatı sürdürmek bile zor olurdu.
Akışta kalmaya özen gösteriyorum. Çünkü insanların bir saatte bile değişebileceğine inanıyorum. Hayat zaten değişim; hepimiz farklı duygulardan, farklı olaylardan geçiyoruz. Ne hissedeceğimizi, ne yaşayacağımızı, neye karar vereceğimizi bazen biz bile bilemeyebiliriz. Ben de bilemeyebilirim. Şu an uygun gelen şey, yarın farklı hissedilebilir; hayat başka bir yere evrilebilir. Bu yüzden akıştayım, plan yapmıyorum. Hayatın getireceği her şeyi kabul ediyor ve ona göre aksiyon almayı seçiyorum. Şu anki hissim ise ona güvenmek.
Reklam