Dslvmrslv

Dslvmrslv
@ccatharsis
Hissizliğin koynundan, hiçliklerin ortasına...
Senden kopardım çiçeklerin en solmazını Toprakların en bereketlisini sende sürdüm Sende tattım yemişlerin cümlesini
Reklam
Rüzgarların en ferahlatıcısı senden esiyor Sende seyrediyorum denizlerin en mavisini Ormanların en kuytusunu sende görmekteyim
Evimde şenliksin, bahçemde bahar; Ve soframda en eski şarap.
Yarın gece bu saatlerde 2026 her şey çok başka olacak sanıyoruz ki sanmak ah ne büyük yanılgı ama insanoğlu işte yanılır olur öyle çok da şey yapmayın.
Güzel bir deniz manzarası şiir yazdırır gibi bir his uyandırır oysa ki şiirler ne manzara ne deniz ne huzurla yazılmıştır çoğu iç sıkıntısı aşk acısı çaresizlik içinde gelen bir ilhamın eseri acayip bir şey insan.
Reklam