Bir keresinde şöyle dediğini hatırlıyor musun: Hayat kendi içinde bir titreşimdir. Tını ve şarkı da titreşimdir. Yaşam tınıyla, bir sesle, şarkıyla yönlendirilip belirlenebilir. Buna katılmama izin ver.
Yiyeceklerin gözünden kendimi görmem enteresan geldi. Bizim hayatta yaşadıklarımızı meyve sebzelere uyarlamış yazarımız. Okuması keyifli ve çabuk biten bir kitap. Buzdolabını açtığımda meyve, sebzelere bir başka gözle baktım. Bu kadar doyumsuz ve aç gözlü olursak sonunda yiyecek hiç bir şey bulamayacağız. Ders alınması gereken bir konu…
Hissettiklerimiz ve düşüncelerimiz çevremizde bir rezonans alanı oluşturuyor. Bu alan bizi ve çevremizi etkiliyor. Olumlama yapmanın önemi o kadar güzel anlatılmış ki bir çırpıda okunacak bir kitap. Ben biraz sindire sindire okudum. Araya başka kitaplar girdi. İsteklerinizi gerçekleştirmekten vazgeçmeyin. Buna engel sadece sizsiniz…