Birinci kitap sonlarına doğru beni kendine çekince 2. kitaba öyle başladım. lakin büyük hata olmuş. Bu kitap sayesinde kitap okumam inanılmaz yavaşladı. Konusunu, vermek istediği ana fikiri bu kadar yavaş anlatan bir kitap görmedim. Sonu gelsin diye sayfalarca uzattığı tasvirleri biraz hızlandırılmış geçiştirdim desem yalan olmaz. Okumadan önce bir düşünün derim...