bayOkur

bayOkur
@cdtSS
Biz bu çağın fiyakalı kaybedenleriyiz.
düşünür/arar..
Lisans
79 okur puanı
Mart 2018 tarihinde katıldı
Sevmek, sıradan olanda sıra dışını bulmak..
Reklam
Mesele bu muydu??
Her şeyi fazla ciddiye alıyorsunuz, bu yüzden de mutsuz oluyorsunuz
Şu küçücük dünyada herkes incitilmiş, isimsiz, herkes yanlış yerde..
Bana öyle bir kelime söyle ki hiç eksilmesin..
Umudun ayak seslerini okşuyoruz..
Reklam