Mənim kimi adamı da çəkən kitabdır, oxutdurur. Sadəcə bir şey var ki, artıq bu mövzuları nəinki oxumaq, yaşayıb müşahidə eləmişəm. Bunu oxuyan adamın yaşı 19-23 arası olmalıdır kimimə gəlir. Yenə də izah eləməyi öyrəndim bir iki şeydə. Fikrini çox yaxşı izah eləyir adam.
Neden bazıları için kader, karnındayken mutluluk müjdesi verir? Ama, bir başkası yetimhaneden çıkıp doğruca sokaklara düşer. Zaten mutluluk genellikle aptal İvancığa gelir. Yani, aptal İvancığım, dededen kalma çuvalları karıştır,ye,iç,eğlen, fakat sen! Ordaki! İşte sen! Yutkun, o sana yeter.