Çox qısa qısa hekayələrdən ibarət kitab idi. Sevmədiyim şeylərdən biri bir çox hekayənin ucuaçıq buraxılması oldu. Bu tip kitabları sevirəm, lakin sonunu da necə yazacağını bilmədiyini düşünürəm bəzi hekayələrdə. İlk hekayə favorim idi. “Bahşiş, yalnız uyuyanlar için”
Zamanın elinizden almadığını koşullar alıyordu. Başka türlüsünü ummak yararsız, dünyanın bir yanıyla da olsa iyiliğinizi istediğini düşlemek boşunaydı. Değer taşıyan her şey, aklınızı kaybetmemek için tutunduğunuz herşey, uzun vadede çürüyecek ya da elinizden kapılıp alınacaktı ve boşluk altınızda ağzını açacaktı.