Yıllardır günlük tutmayı hayal ederdim..
Şimdi vaktim var, bir şey düşünemiyorum..
Yazdıklarımı okudum, aptalca sözler etmişim..
Kendimi kötülemeye söz vermişim, onuda yapamıyorum..
Insan Kafka'yı okuyamazsa..... bitiktir işi..
Derdini seviyorsan eğer, anlaşılmayı beklemeyeceksin,
Sorarlarsa sana nedir derdin diye, sadece eyvallah diyeceksin..
Sessizce, derdine hürmeten, derin bir eyvallah çekeceksin..
Çevremizdeki muhabbet edemediğimiz insanlardan çok uzak lara ihtiyacımız var bizim..
Göç etmeye ihtiyacımız var, bir gö nül seyyahına ihtiyacımız var..
Henüz tanımadığımız o yüreği öyle çok özledik ki..
Tanımadığımız o yerlere gitmeye ihtiyacımız var. ..