Yaşamak da zaten budur. Oysa sen sende ol denmiş olan kim, bilmiyorsun. Bir çakma kimlikle her gün oradan oraya savruluyorsun. Anlaman lazım, burada ya kendin olursun ya da yok olursun. Kendinden başka bir şey olamaz; ancak ortada sürüklenen, tanımlanamayan bir yokluk olursun. Sen yok isen, senin bir yaşamın nasıl olur? İşte bak, yoklukta debelenip duruyorsun. Kendine gel! Kendine... Gel!