...Fakat bu anlaşma(Sevr), egemenliğin bütün sebeplerini ellerinden alıp, Türkleri çırılçıplak soyduktan sonra artık Türkleri ne ürkütebilir, ne de daha büyük bir tehlike ile korkutabilirsiniz. Çünkü, Türklerin cevadı: "Bu anlaşmaya karşı gelmekle, onu kabul ettiğimiz zaman kaybettiğimizden daha fazla bir şey kaybetmeyeceğiz. Kabul etmediğimiz zaman ise en azından milli şerefimizi kurtarmış olacağız" şeklinde olacaktır.