Rüzgar belki de farkına varmadan başlar hüzünlü ezgisine.Önce belli belirsiz adeta fısıldar gibi sonra iç çekerek sonra öfkelenerek en son da haykırarak söyler şarkısını..
Kitap on tane aşk öyküsünü ele almıştır.Her öykü ayrı etki bırakıyor.Kitapda akıcı ve sade bir dil kullanılmıştır. Kitabı elimize aldığınız an öykülerde ki kişilerin dünyasında yaşamaya başlıyorsunuz.Kitapta çok güzel betimlemeler yapılmış bu sayede olayların içinde yer almanız olası bir durum.Kitap çok ama çok sürükleyici öykülerin sonunu tahmin etmeye çalışıyorsunuz bir nevi öykü sizi oradan oraya sürüklüyor.Merak ve heyecan son derece fazla.Ben kitabı nefes kesmeden okudum.Kitapta geçen bir sözle yazımı sonlandırmak istiyorum. "İnanmıyorum. Böyle bir şey olamaz.Artık bıkmışlardır ya da başka nedenleri vardır. Kimse aşkı bırakıp gidemez ancak aşk seni bırakır. O zaman bile gidemezsin. Gitsen bile her yerde o da senle birlikte gelir:)" ve son olarak gerçekten aşk nedir? Aşk gerçekten köpeklik midir? Kitabı okuduktan sonra bu sorulara cevap vermeniz zor olmayacak..Herkese iyi okumalar.