Meyra, İncir Kuşları, Piruze gibi insanı duygudan duyguya sürükleyen kitapları yazan kişi ile bu duygusuz, sığ kitabı yazan nasıl aynı kişi aklım almıyor şu an? Koca bir şaka mı bu? Ya da diğer kitapları da böyleydi de benim duygusal boşluğuma mı geldi diye düşünüyorum.
Yaklaşık 500 sayfada karakterlerin olmayan sevgisini, öfkesini, acısını okuduk. Olmayan diyorum çünkü ortada elle tutulacak ne karakterler vardı ne duygular ne de bir kurgu. Yapay zekayla oluşturulmuş izlenimi verdi; ruhsuz, basit cümleler...
Seneyi en güzel kitapla kapatacağım derken yılın rezil kitabı olarak kapatmak istemezdim ama ben bu kitaba verdiğim parayı geri istiyorum
📚🔔 Tatil zili çaldı!
Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞
Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
"Dövüşte usta olanlar öfkelenmez, kazanmakta usta olanlarsa korkmazlar. Dolayısıyla akıllılar dövüşmeden önce kazanır, cahiller kazanmak için dövüşürler."
-Zhuge Liang