Hiçbir İngiliz geriye doğru dönerken boynunu çevirmez. Tüm vücuduyla döner. Bunun sebebini sorduğunda ise 'Asaletimizden böyle dönüyoruz!' derler.
Esasında konunun asaletle falan bağlantısı yok! Bu sadece bir alışkanlık. Fi tarihindeki aklıevvel bir adam çıktı ve 'Boyun fıtığı olmamak için tüm vücudunuzla dönmeniz lazım!' dedi.