Bak, Kafka Tamura, belki de dünyadaki hiçkimse özgürlüğü arzulamıyordur. Arzuladıklarını sanıyorlardır sadece. Her şey bir ütopya. Eğer ellerine gereçkten özgürlük geçecek olsa, çoğu insan ne yapacağını şaşırır. Bunu aklında tut. İnsanlar aslında özhürlüklerinin kısıtlanmasından hoşlanırlar.