''Sevilmek, âşık olmak... bu sözcükler hem kaba hem de
saçmaydı ve gerçekten sizi tatmin etse de, oldukça ciddi bir
şekilde söylenmiş olsa da bir kısmını bile duyduğumda melankoli tapınağımın çökmesine ve dümdüz olmasına neden
oluyor.''
"...çoğu bir yere, dönmek için gider. Seyahatlerinde içlerine kapanır, her şeyden gocunur, konuşmaz, kimseye açılmazlar: Dünyalarına yabancı bir hava bulaşacak diye ödleri kopar."