Ama bilmiyordu ki vücudun ruha ihanet etmediği anlar pek azdır. Ne çok ister insan büyük kederlerin ardından ölüp gitmeyi de, başaramaz. Ruh, başına kara bir hale takarak göğe yükselmek için çırpınır ama vücut dünyalıdır;yer,içer,yaşar.
Öyle bir aşk bekliyordu ki hayattan, yüzünde birdenbire patlayan bir tokat gibi, onu serseme çevirsin. Eli ayağı tutulsun,kesilsin. Böyle çarpan aşka aşk derdi Aziz Bey.
Zarife’nin ne düşündüğünü, neler hissettiğini hep merak edeceğim…..
Başları çok sürükleyici olmasa da son 200 sayfası sürükleyiciydi. Daha net bir sonla bitmesini isterdim. Yine de hoş bir hikayeydi tavsiye ederim.