Celo

Celo
@ceylingergin
akşamüstü hep genciz
10/10
·352 syf.··
Beğendi
·
2025 37. kitabı
·
29 günde okudu
·
Okunma: 08 Haziran 2025 11:58
“+Gidersen unuturum... -Unutursan hatırlatırım.” Merhaba arkadaşlar bu benim bir kaç ay önce youtube'da sesli olarak dinlediğim kitaba yazdığım incelemedir. Bu kitap benim için gerçekten bir dönüm noktasıydı. Düşüncelerimi yazmazdan önce kitap hakkında spoi vermemeye çalışarak bahsetmek İstiyorum. Kitabın konusu: Öncelikle bir okul var lakin bu bildiğiniz okullardan değil. Okul bir hapishaneye bağlı idam merkezi yani mahkumlar ölmeden önce günlerini gün ediyorlar. Okuldaki öğretmen adı altında olan bilim adamları ise mahkumlar üzerinde bir çeşit deneyler yapıyor ama orada dönen başka karanlık olaylarda varmış. Ve bir genç kız hiç suçu olmadan oraya gönderilmiş orada yaşamaya mahkum edilmişti. Kızın kalbi çok değerli ve tüm ülke yani kitapta bahse geçen Amerika‘da yaşanan bu olaylar sırasında herkes yani tüm suçlular tüm mafya ve hatta FBI bile kızın kalbinin peşindedir. Bu kalbin niye değerli olduğunu açıklamayacağım ama kızda çok büyük sorunlar yaşıyor. Bir nevi ölüme mahkum diyelim yani ölüm onun için kurtuluş olabilir. Kızın kan ve güneş fobisi, kalbi radyasyon yaydığı için bir çok hastalığı var. En kötüsü de konuşamıyor. Okuldaki odasında oturup her gün ölümü beklerken, nihayet ölüm meleği olan korkunç, azılı, kurbanlarını asla sağ bırakmadığı ülkede yankı yapan katil Gölge nihayet onun için geliyor. Ve böylece ölüme bir adım daha yaklaşan genç kızın hikayesi başlıyor. Evet konu hakkında kısa bilgi verdiğime göre benim düşüncelerime geçe biliriz. İlk bölümünden sona kadar büyük bir heyecanla dinlediğim bu kitabı sonlara doğru geç geç dinlemeye başlamıştım. Niye mi? Bitmesin diye. Öncelikle şunu söylemeliyim ki ben bazen kendim de bir Wattpad yazarı olsam da orada yazılmış hikayeleri ve kitaplara ön yargılı davranıyordum. Ve bu kitap benim tüm yargılarımı yıktı
Aşk
Ötanazi OkuluMaral Atmaca · Ephesus Yayınları · 20227,4bin okunma
Celo isimli okura yanıt verildi
Celo
maalesef:((
Tatil planı hazırsa sıra okuma listenizde!
Bu yaz yanınızdan ayırmak istemeyeceğiniz kitapları sizin için bir araya getirdik. 💬 Siz olsanız bu listeden hangisiyle başlardınız?
10/10
·352 syf.··
Beğendi
·
2025 37. kitabı
·
29 günde okudu
·
Okunma: 08 Haziran 2025 11:58
“+Gidersen unuturum... -Unutursan hatırlatırım.” Merhaba arkadaşlar bu benim bir kaç ay önce youtube'da sesli olarak dinlediğim kitaba yazdığım incelemedir. Bu kitap benim için gerçekten bir dönüm noktasıydı. Düşüncelerimi yazmazdan önce kitap hakkında spoi vermemeye çalışarak bahsetmek İstiyorum. Kitabın konusu: Öncelikle bir okul var lakin bu bildiğiniz okullardan değil. Okul bir hapishaneye bağlı idam merkezi yani mahkumlar ölmeden önce günlerini gün ediyorlar. Okuldaki öğretmen adı altında olan bilim adamları ise mahkumlar üzerinde bir çeşit deneyler yapıyor ama orada dönen başka karanlık olaylarda varmış. Ve bir genç kız hiç suçu olmadan oraya gönderilmiş orada yaşamaya mahkum edilmişti. Kızın kalbi çok değerli ve tüm ülke yani kitapta bahse geçen Amerika‘da yaşanan bu olaylar sırasında herkes yani tüm suçlular tüm mafya ve hatta FBI bile kızın kalbinin peşindedir. Bu kalbin niye değerli olduğunu açıklamayacağım ama kızda çok büyük sorunlar yaşıyor. Bir nevi ölüme mahkum diyelim yani ölüm onun için kurtuluş olabilir. Kızın kan ve güneş fobisi, kalbi radyasyon yaydığı için bir çok hastalığı var. En kötüsü de konuşamıyor. Okuldaki odasında oturup her gün ölümü beklerken, nihayet ölüm meleği olan korkunç, azılı, kurbanlarını asla sağ bırakmadığı ülkede yankı yapan katil Gölge nihayet onun için geliyor. Ve böylece ölüme bir adım daha yaklaşan genç kızın hikayesi başlıyor. Evet konu hakkında kısa bilgi verdiğime göre benim düşüncelerime geçe biliriz. İlk bölümünden sona kadar büyük bir heyecanla dinlediğim bu kitabı sonlara doğru geç geç dinlemeye başlamıştım. Niye mi? Bitmesin diye. Öncelikle şunu söylemeliyim ki ben bazen kendim de bir Wattpad yazarı olsam da orada yazılmış hikayeleri ve kitaplara ön yargılı davranıyordum. Ve bu kitap benim tüm yargılarımı yıktı
Aşk
Ötanazi OkuluMaral Atmaca · Ephesus Yayınları · 20227,4bin okunma
Celo
merhaba kitabı dinlediğiniz kanalın adı nedir
8/10
·376 syf.··
2022 40. kitabı
·
4 günde okudu
·
Okunma: 22 Ağustos 2022 18:42
İlk 100 sayfasında biraz sıkılsam da sonraları açılan bir anlatımı var kitabın. Bailey tekerlekli sandalyede yaşayan bir delikanlı Ritaya aşık ama Rita başkasıyla evli ve çocuğu var. Fern yıllarca Ambroseyi sevdi. Fern zamanında çirkin olduğu için beraber olamadığı Ambrose Irakta savaşta yaralandı ama döndüğünde Fern onu unutamadı ve yüzündeki yaraya aldırış etmeden sevgili olmayı kabul etti. Günümüz çirkin ve güzel masalı demiş arka kapak. Ben kitabı beğendim. Kitapla kalın
Edebiyat
TersyüzAmy Harmon · Yabancı Yayınları · 20172,509 okunma
Celo
selam ben de inceleme yazısı yaptım birbirimizinkini beğenelim mi :)
nasıl başlasam bilmiyorum ama kitap mükemmel!..
10/10
·464 syf.··
Beğendi
·
2022 9. kitabı
·
25 saatte okudu
·
Okunma: 09 Nisan 2022 23:43
Kitap genç bir psikiyatrist olan Ezel Asral'ın iş teklifi almasıyla başlıyor... Çok ünlü bir iş adamı Ezel'den şizofren kızını tedavi etmesini istiyor.. iş teklifini kabul edip kızın yani Karmen'in yaşadığı kaleye taşınıyor. Fakat o evde aslında kızın şizofren hastası olmadığını anlıyor,olaylar ise burda daha yeni yeni başlıyor. Kitabın konusu; fantastik,korku,aşk şeklinde.. Normalde fantastik kitap okumam ama bu kitap harikaydı.. birbirlerini kıskanmaları, Ezel'in Karmen'e verdiği sevgi, şevkat o kadar güzeldi ki anlatamam.. Ceren Melek kitabı mükemmel bir yerde bırakmış,bir an önce ikinci kitabı alıp okumalıyım kqoskqk fantastik kitap okumayı sevenlerin kesinlikle kitaba bayılacağını düşünüyorum.d şimdiden okuyacak olan kişilere iyi okumalar :))
Kalıntı 1Ceren Melek · Ephesus Yayınları · 20212,177 okunma
Celo isimli okura yanıt verildi
Celo
😅 sanırım evet neyse ben yine de seninkini begenicem😊❤
10/10
·856 syf.··
Beğendi
·
2022 43. kitabı
·
6 günde okudu
·
Okunma: 24 Nisan 2022 01:27
Size Sarah J Maas'ın Hilal Şehir Toprak ve Kan Hanesi kitabının yorumu ile geldim. Öncelikle şunu söyleyeyim Sarah kitaplarını okumuş biri olarak bu seri bir numaram oldu. Bryce ise en sevdiğim kadın karakterler arasında yerini aldı. Kitaptan bahsedeyim size. Öncelikle aklınıza gelebilecek her tür vardı. Vampirler, kurtlar, iblisler, feyler, yarı feyler, düşmüş melekler ve insanlar. Gördüğünüz gibi Sarah herkesi bir araya toplamış Kitaba girmek bayağı zorladı beni. İlk sayfalar türleri, dünyaları, olayları anlamaya çalışarak geçti. Yani bu kitabı okurken sabırlı olacaksınız. İlk beşyüz sayfa tabii ki olaylar oluyor fakat Sarah son üç yüz elli sayfaya öyle olaylar sığdırmış ki nefes almadan okudum. Humt düşmüş melek. Yüzyıllar önce girdiği bir isyan sonucu köle olarak için çalışan bir İblis öldüren. Bryce ise tam bir parti kızı. En yakın arkadaşları ve ekibi öldürülür. Aradan 2 yıl geçer ve benzer bir cinayet daha işlenir. Hilal Şehir valisi Bryce ve Hunter'ı katili bulmaları için birlikte çalışmalarını ister. İkisinin komik diyaloglarını okumak çok eğlenceliydi. Bryce'nın arkadaşlarına bağlılığı gozlerinizi dolduruyor. Öyle güzel sahneler vardı ki okurken heyecan tavan oluyor. Hilal Şehir başları zorlasada son sayfaları bana bir gün de okuttu. Kitabı çok sevdim okuyun okuyun diyorum.
Hilal Şehir - Toprak ve Kan HanesiSarah J. Maas · Dex Kitap · 20211,146 okunma
Celo
Merhaba karşılıklı inceleme beğenisi yapalım mı :)