Göğe Vurgun

İçim eyİçim bu yolculuk nereye Yine bir şehrin ölümünü başlatır gibisin
Sayfa 102·Kitabı okudu
Şiir
Göğe Vurgun
başladı bile...
“Yeterince kitabın var” diyenlere cevabımız hazır.
Küçükken kayboldum diye adımı camiden anons ettirmişlerdi, ben de Allah beni çağırıyor zannedip ağlamıştım 😂😂😂
Edebiyat
Göğe Vurgun
😂😂
Sakladıklarımız var bir de; Bütün dünyanın yükünü gönlümüze bindirdikleri halde, sakındıklarımız var. Bazen kendimize bile açıklayamadığımız , fikrimizde dolaşıp dilimize dökülmeyenler var. Her gün saatlerce düşünüp çıkar yol bulamadığımız , kalbimize ömürlük çatı kurmuş olanlar var. Bazen tüm yürüyüşlerin hedefi bazen nefes almanın nedeni olanlar. Kimi zaman bir tebessüm kimi zaman hıçkırıklı çığlık olanlar. Bizi bizden alıp , kendimizden alıkoyanlar var. Ama ne olursa , nasıl olursa ve ne zaman olursa olsun ; Bizi ayakta tutan , bizi biz yapan bir şeyler var'🌌🎈
Göğe Vurgun
Bizi ayakta tutan Rabbimiz var. çok şükür
Allah sizi gönlümüzün değerini bilen ve merhameti geniş insanlarla karşılaştırsın.
Göğe Vurgun
Amin Cümlemizi inşaAllah. Hayırlı Cumalar:)
Dünya'nın en büyük insanı Hz.Muhammet'tir. Mevlüt kandiliniz mübarek olsun..
Göğe Vurgun
Hayırlı Kandiller:)