Çizgi filmlerden kaçan bir çocuğun yaşadığı şeye, nasıl olur da çocukluk denir? Madem bu dünyada çizgi film izleyemeyen çocuklar vardı ve her geçen gün onlarcası doğuyordu, neden renkli ekranlara, dünyaya kör olmuşuz gibi kapılıp giderdik ki? Neden bu denli sağırdık?