ZEYNEP G.

Anne
"Annesi ölene 'öksüz' denir. Babası ölene 'yetim' denir. Kocası ölene 'dul' denir; ama evladı ölene hiçbir şey denmez. Çünkü o acıya isim bile konamaz..."
Sayfa 97 - Dolce Vita·Kitabı okudu
“Yeterince kitabın var” diyenlere cevabımız hazır.
"Yine de biri çıkıp nasılsın dese alışkanlıkla iyiyim diyeceğim. Kederli olduğum da söylenemez zaten. Buna sebep de yok çünkü. Ne taze bir ölüye sahibim, ne felaket geçirenlerim var. Dedim ya oturuyorum öylece. İyi ki kalbimi tanıyanlar yok. Ağırlıksız duran bedenimi küçümseyeceklerdi. Sonra da birbirlerine dürterek, ya da ilerideki arkadaşlarına göz işareti vererek beni gösterecekler, "kalbini yok etmişin haline bakın, hınzır pek de pratik, belli etmiyor hiç" diyeceklerdi. Ama iyi ki yoklar."
Edebiyat