“Tıpkı güzel bir kızın , kendini çirkin bulduğu için o gün dışarı çıkmak istemediğini söylemesi gibi. Bunu çirkin bir kız söylesin bakalım, herkes ona güler. Dünya benim için tam altı yıl boyunca hep böyle oldu.”
“Ayrıca inanın yaptığımız şey sadece okumak değildi...biz şiirleri dillerimizden bal gibi akıtırdık.Kadınlar kendilerinden geçer, ruhlar havada süzülür...tanrılar yaratırdı ,beyler”
hayallere dal
yoksa bir slogan devirir seni
(ağaçlardır kökleri,
rüzgar ise rüzgar)
yüreğine güven
denizler tutuşursa
(ve aşkla yaşa
yıldızlar çekilse de)
geçmişe saygı göster
ama geleceği de kucakla
(düğünde dans ederek
kov ölümü)
aldırma
zalimlerle ve kahramanlarla dolu dünyaya
(çünkü tanrı kızları sever
yarını ve yeryüzünü)