Ben insanların gidecekleri yolu bulma hikâyelerini yeteneğini keşfetmesini ya da ne istediğini bulmak için çaba göstermesini okumayı çok seviyorum bu kitapta da Parker'ın Julianna'ın günlüğünü okurken hem onun hakkında bir şeyler öğrenip hemde kendi yolunu bulmasını okuyoruz,hayatta bazı şeyler cesaret ister yaparsan pişman olabilirsin ama mutlu da olabilirsin herşeyin bir ihtimalde kalması ise büyük pişmanlık olur.Parker'da tüm korkularına rağmen elinden geleni yapıyor sonunda ne olur bilmiyorum ama kendi istekleri için bir yolu seçmek bile başlı başına bir cesaret umarım onun için en iyisi olur ve Kat'in de dediği gibi "Carpediem" mottosunda anı yaşar :)
Ben kitabı almanızı tavsiye ederim benzerleri vardır mükemmel bir kitap değil ama ben keyifle okudum ^ ^