Tek tek ya da topluca ölüyorduk, öldürülüyorduk. Bu toprakların ölüleri isimsiz, dirileri kıymetsizdi. Daha kaç felaket yaşamamız gerekiyordu felaket sandıklarımızın aslında cinayet olduğunu anlamamız için? Daha kaç cinayet görmemiz gerekiyordu faili, insanı tanımamız için?
Bahar, gitmek için bir adım geriledi, eli kapı kolundaydı. Bir nefes kadar yakın ama dokunması imkansız olduğunda, tam giderayak, bir kadının birdenbire güzelleşivermesi, başkomiser bunun da bir nevi cinayet olduğunu anladı. Bahar gittikten sonra şöyle bir çevresine göz attı. Aylar sonra ilk defa evi bok götürdüğünün ayrımına vardı.
📚🔔 Tatil zili çaldı!
Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞
Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
Faili meçhul bir cinayeti ancak resmin tümünü göz önünde bulundurarak çözebilirsiniz,kaçırdığınız en küçük bir detay,masum birinin yıllarca hapis yatmasına neden olabilir...
Şu kısmı mealen yazayım: '' devletin sanki elinde başka yöntemi yokmuş gibi, bireyin ahmakça yaptığı davranışı kanunla cezalandırması acizliktir.'' Hakikaten de bireyin yetişkin olmasını ve bir hata yapmasını bekliyorsun ki onu ceza ile dizayn edebilesin. Not: buradaki suç, cinayet vs. değil daha çok bireyi tüketen şeyler. Alkol, kötü yaşam tarzı, savurganlık vb...