Montaigne, derin bir yerlerden hayata seslenmiş. İnsana yön veren duyguları parçalar halinde kendisine has düşünceleriyle incelemiş ve bu düşüncelerini farklı filozofların söylemleri ile desteklemiş, kitapla sohbet etmiş gibi hissettim, çoğu yerinde haklısın bende öyle düşünüyorum, ya da tıpki benim düşüncelerim, gibi dediğim yerler oldu. kendimi buldum diyebilirim. çok hoş bir sohbetti biraz kendimle biraz Montaigne ile ️