Bütün dillerin Türkçe'den çıktığı, birçok başka milletlerin aslında Türk olduğu şeklindeki "aşırı" sağ dil ve tarih yanlışları, zamanla bunun aksini öğrenen çocukların milletimize olan itimadını sarsmıştır.
Sokaklarda dolaşırken, gelip geçen hiç tanımadığım insanları incelemeyi, yüzlerine bakarak, kim olduklarını, nasıl yaşadıklarını, neyle uğraştıklarını ve özellikle o anda onları neyin ilgilendirdiğini anlamayı seviyorum.
Ayda bir kez olsun kendini aptal yerine koyan, herkesten akıllıdır bence. Günümüzde duyulmamış bir özelliktir ya! Eskiden hiç değilse yılda bir kez, aptal olduğunu bilen çıkardı, şimdi nerde!.. İşler öyle karıştı ki kim aptal, kim akıllı, ayrımına varamıyor insan.