Melikee

Melikee
@cmnmelike
Fikrimin İnce Gülü...
“Şu an bir ağacın sırtında yan yana oturabilseydik. Sen kitabını okurken ben tutup arsızlığımla öpseydim boynundan."
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
“Sahi uzaklar nasıl? Ne kadar daha kararlısın gelmemeye? Beklemek bir yana, canın yanarken gülümsemeyi nasıl öğrendin? Alışmak yoruyor insanı, Alışmak istemiyorum! İyisi mi sen beni uzaklara götür Özlemek ölümün diğer adı değil mi? Özlüyorum... "
“Gökyüzü karışıksa kuşların işi Ya içim içime sığmıyorsa"
Ne olurdu kokunun da fotoğrafı olsaydı. Sesin fotoğrafı. Boşluğun fotoğrafı. Parmak uçlarındaki karıncanın, Ruhtaki üşümenin... Ölüm kimseyi bu kadar yalnız bırakmazdı.
Benim söylemek için çırpındığım gecelerde, Siz yoktunuz.