İlk sayfasından son sayfasına kadar acıklı bir dönem dizisini izledim sanki. 60’lardan başlayıp 80’lere kadar dönemin siyasi olaylarını, mahalleyi, aileyi, komşuları, çocukları, çocukluk oyunlarını, gidenleri, kalanları ve tabii ki aşkı irdeliyor.
Anlatımı sürükleyici, dili akıcı, anlatıcılar arasındaki geçiş çok sırıtmıyor. Ancak aslolan ne anlattığı değil nasıl anlattığıdır diye düşünsem de fazla arabesk buldum. Ayrıca birçok eserde karşımıza çıkan sıradan bir konuyu okuyorsam farklı şeyler bulmak isterim. Ne yazık ki bulamadım. Zaman kaybı diyemem ki zaten dönem dizisi izlemeyi severim.
Ve tabii ki Ankara… Birçoğumuzun bir Ankara’sı vardır. Benim de var. ∞