Tek kelime ile her insan yaşam tarafından sorgulanır ve herkes sadece kendi yaşamı için cevap verirken yaşama cevap verir; sadece sorumlu olarak bunu yapabilir.
Yol ne hakikatli bir iyi edici, varacağım yerde değilse de deva, gitmek tek başına iyi hissettirecek. Tüm yaslarımı tek tek bırakabileceğim kadar uzun yollar gideceğim. Her şeyi geride bırakmak, ardına bakmadan yeni bir hayata uzanmak illüzyonu bir yerlerime muhakkak iyi gelecek.
Ben sana almadan da verebilmeyi, seni eksilirken de sevebilmeyi, inceliği, paylaşmaya değer pek çok şeyin esas manasını gönderiyorum. İyi bak, belki sen de anlarsın görünenin ardını, öğrenirsin belki.