Kitap beni çok etkiledi o kadar güzel ki özellikle o kadının hissettiği duygular o kadar üzücü ki kesinlikle okuyun pişman olmazsınız . Stefan Zweig o kadar iyi bir yazar ki
Kitabı ben beğendim gayet güzel spoiler vermemek için çok bişey yazamıyorum ama beni bir bölümü çok şaşırttı yani okuyabilirsiniz. Soluksuz bitirdim iki günde.