Dün Geldi: Nedir aradığın? dedi bana:
Bensem, ne bakarsın o yana bu yana? Kendine gel de düşün, içine iyi bak: Ben senim, sen ben; aranıp durma boşuna!
Parti adlarının bir önemi yoktur.Özgürlüktür önemli olan.Halk,özgürlüğü için başkaldırmaz,direnmez.Bir lokma ekmeğe,bir kaşık çorbaya değişir özgürlüğünü.Bunun için onların altına ateş yakmak,haklarını aramalarını sağlamak gerekir.Demokrasi istiyorlarsa onu kazanmak için savaşmaları gerekecektir.
Ben sık sık böyle “vay canına!” Da derim.Bu, biraz ağzımın bozuk oluşundan,biraz da bazen yaşımdan küçük biri gibi davrandığımdan.O zaman on altı yaşındaydım, şimdi on yedi oldum ama bazen on üç yaşındaymışım gibi davrandığım da oluyor.Çok gülünç bu,aslında.Çünkü boyum bir seksen dokuz ve saçımda aklar var.