bahar

bahar
@cuntdracula
şeytanlar da yürür benimle, herhalde ıslık çaldığım için open.spotify.com/playlist/2QRkjR...
Çünkü kendilerine ait olduğu sürece, bir tas sıvının deniz olduğuna inanacak insanlar var.
Sayfa 97·Kitabı okudu
Edebiyat
Reklam
Şunlara kulak verin — gecenin çocukları. Ne müzik yapıyorlar ama!
Sayfa 36·Kitabı okudu
Edebiyat
Bak Çeteci, neden yarı yarıya delirdiğini açıkça söyleyeyim sana. Okuduğun için.
Sayfa 88·Kitabı okudu
Edebiyat
“Pekala,” diyor Fidel. “Nihayet öldük işte. Şimdi bunun da hiçbir sorunu halletmediğini görecekler.”
Sayfa 81·Kitabı okudu
Edebiyat
Mutluyum. Hayır, böyle söylememeliyim. Mutluyum sanırım demeliyim. Şeytanı kışkırtmanın, onun gazabını ve uğursuzluğunu üzerime çekmenin âlemi yok.
Sayfa 70·Kitabı okudu
Edebiyat