İnsanın karşısındakine duyduğu güven ve inancın eşlik ettiği bir uyuşmazlık neden olmasın?
Görüş ayrılıkları ve uyuşmazlıklar neden karşıdakini reddetme anlamına gelsin?
Yıllar yılı hemen hemen her konuda anlaşan iki insanın belirli bir konuda şiddetli bir uyuşmazlığa düşmesi neden bir felaket olarak görünsün ve bu durum neden olanların birbirlerini hiç tanımamış olduklarının belirtisi sayılsın?
Birbirinden farklı iki insanın zevklerden ideolojilerine varıncaya kadar akla gelen her konuda sonsuza kadar uyuşması nasıl mümkün olabilir?
Birlikte olmak neden birbiriyle anlaşmak anlamına gelsin?
Sağlam bir ilişkiye neden “Ne kadar iyi anlaşıyorlar” gözüyle bakılsın?
Gündüzler bizi mantığımızı kullanmaya, kendi hapishanemize kapanmaya zorlar. Gün boyunca baskı güçleri, aşkın özgürlüğüne karşı savaşır. Ama geceler bizi yeniden âşık eder, bize 'seni seviyorum' dedirtir.