Bir klasik olduğunu biliyorum ama kitabı elden çıkarmayı düşünüyorum? Dili yüzünden sanırım bir türlü kitabı okuyamadım. Daha önce de “getto” dediğimiz bir anlatış tarzıyla yazılan kitapları okudum ama bu kitaptaki karakterin anlatımı beni gerçekten rahatsız etti sebebini bilmiyorum? Okuyamadım bir türlü, konusu da ilgimi çekmedi, bence bağlayamadı bir türlü. Tamamlamayı düşünmüyorum okumamı.