"Düşünmelerin, akıl
yürütmelerin hiç değeri yok. Hem insan düşündüğünü
yapmıyor ki. Aslında, attığı bütün adımları, içi nasıl
isterse öylece, hiç düşünmeden atıveriyor. Fakat
dostlukla aşk herhalde yine benim düşündüğüm gibidir.Sonuçta bunlar her insanın kendine göredir, bunlarda bir
başkasıyla birlikte olunamaz. Bu, birisi öldüğü zaman da
görülür. Ölen için ağlanır, yaslar tutulur, bir gün, bir ay,hatta bir yıl. Ama sonra, ölen ölüp gitmiştir, tabutunda
da artık ister kendisi isterse bilinmeyen, yersiz yurtsuz
bir esnaf çırağı yatsın, hepsi bir olur."