Deniz

Deniz
@d3nizerol
Acıda hazların en tatlısı saklıdır, hele bir de insan, durumunun umarsızlığını çok iyi anlamışsa.
Reklam
Her şeyi fazlasıyla anlamak bir hastalıktır; hem de tam anlamıyla gerçek bir hastalık. Değil fazlasıyla bilinçli olmak, bilincin her türlüsü hastalıktır
Özgürlüğünden vazgeçmek insan olma niteliğinden, insan haklarından, hatta ödevlerinden vazgeçmek demektir. Her şeyden vazgeçen insanın hiçbir zararını karşılama olanağı yoktur. Böyle bir vazgeçme insanın yaradılışıyla uzlaşmaz. İnsanın isteminden her türlü özgürlüğü almak, davranışlarından her çeşit ahlak düşüncesini kaldırmak demektir.
Sevgili bayan Milena :)
İki gündür gece boyunca hiç durmadan yağan yağmur biraz önce geçici bir süre olsa da durdu. Yağışın nihayet durması kutlanması gereken bir an ve ben bu güzel anı size yazarak kutluyorum.
Hepimiz hücredeyiz. Ama kimimizin hücresinde pencere var, kimimizinkinde yok.
Sayfa 58
Reklam