x

Dünyada başka mesut milletler de vardı. Onların bizim yaşlardaki gençleri, hiç de bizim bu anda olduğumuz gibi bir "olmak ve olmamak" meselesiyle meşgul değildiler. Onlar aşkı, sporu düşünüyorlar, yaşlarının tabiî iştiyakları ve meselelerile meşgul oluyorlar, kurulmuş bir hayatın imkânlarından istifade ederek çalışıyorlardı. Biz ise el parçasi kadar birakılmış, çok harap bir vatanda yaşamak imkânlarını düşünüyorduk.
Serdar isimli okura yanıt verildi
x
devletlerinin yapıp ettikleri neden bireyin suçu olsun? onlar sefa içinde günahkarsa biz de sefalet içinde aynı derecede günahkarız. biz iki dünyayı birden kaybetme riski taşırken onlar en azından bu dünyayı yaşayabiliyorlar.
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.