Sena

Sena
@daisyy0
“Odamda beni kitaplarım bekler.”
Öğretmen Adayı
Aydın Üniversitesi
28 Kasım
28 okur puanı
Şubat 2021 tarihinde katıldı
”En iyisi düşünmemekti, kaçmaktı. Kendi içine kaçmak. Fakat bir içim var mıydı? hatta ben var mıydım? Ben dediğim şey; bir yığın ihtiyaç, azap ve korkuydu...”
Ters Köşe Final Sevenler Buraya!
Bazı hikâyeler tam tahmin ettiğin gibi ilerler. Bazılarıysa son sayfada tüm bildiklerini sorgulatır. 🤯 Ters köşeleri seviyorsan, seni sonuna kadar merakta bırakacak 3 kitap önerisini keşfetmeye hazır ol!
''Beni anlamıyorlardı, zararı yok. Zaten beni daha kimler anlamadı."
Sevdiğimiz insanın bizi ikna etmesine ne de kolay izin veriyoruz!
“Her sabah taze bir başlangıçtır. Her sabah yepyeni bir dünyadır.”
“Bugün artık bitti ve yarın henüz hata yapılmamış bir gün olacak.”