damla

damla
@damlalien
uzun süre uçuruma bakarsan uçurum da sana bakar.
Eğer yaşamak kelimesinin mânası her şeyden mahrum olmak ve ıstırap çekmekse, her an küçülmek ve bunu nefsinde her lâhza duymaksa, bir türlü aşamayacağı bir çemberin içinde durmadan çırpınmaksa, şüphesiz ben de, benimkiler de en derin şekilde yaşıyorduk.
Sayfa 12 - dergâh
Etimoloji Defteri
Mücellit Nedir ?

damla

, bir kitap okudu
7/10
·144 syf.·
4 günde okudu
·
Okunma: 25 Haziran 2017 06:06
·
2017 87. kitabı
Aslı Erdoğan
7.4/10 · 982 okunma
sonuçta her insan hayatı bir yenilgidir, ama bazılarınınki daha görkemli bir yenilgi.
Sayfa 58 - everest·Kitabı okudu
bir zamanlar gencecik bir çocuk şöyle demiş: sen hayata rest çekmezsen, o sana çeker.
Sayfa 56 - everest·Kitabı okudu
Dostoyevski- Budala
Bu devir, sıradan insanın en parlak zamanı; Duygusuzluğun, bilgisizliğin, tembelliğin, yeteneksizliğin, hazıra konmak isteyen bir kuşağın devridir.. Kimse bir şeyin üzerinde durup düşünmüyor. Kendisine bir ülkü edinen çok az. Umutlu birisi çıkıp iki ağaç dikse herkes gülüyor: “Yahu bu ağaç büyüyünceye kadar yaşayacak mısın sen?” Öte yanda iyilik isteyenler, insanlığın bin yıl sonraki geleceğini kendilerine dert ediniyorlar. İnsanları birbirine bağlayan duygu tümden yitti, kayıplara karıştı. Herkes, yarın sabah çekip gidecekleri bir handaymış gibi yaşıyor. Herkes kendini düşünüyor. Kendisi kapabileceği kadar kapsın, geride kalanlar isterse açlıktan, soğuktan ölsün, vız geliyor.