Orhan Pamuk-Masumiyet Müzesi
Bir kaç kelime yazmadan geçemeyeceğim…
Kemal senin kadar ince ruhlara, Füsun senin kadar güçlü yüreklere, Sibel senin kadar da kararlı duruşlara, Nesibe Hanım senin kadar da yapıcı olan insanlara ihtiyacımız var, olacak. Olumlu yorumların yanı sıra tabii bir noktada yer yer tüm karakterlere okurken kızmışlığım da olmuştur. Ama Füsuncuğumun kendi sonunu kendi yazması da ayrı bir soru işareti olarak bitti. Açılışta da okuduğumuz cümle üzerine eklemek isterim ki; karakterlerin hayatlarının en mutlu anlarından bolca örnekler göreceğiz. Bu arada Zaim gibiler hala varlar :) #başucumdakiler
📚🔔 Tatil zili çaldı!
Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞
Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
“Her şeyi kendi haline bırakmanın, hayatın bana cömertçe sunduğu zevk ve mutlulukların tadını telaşlanmadan çıkarmanın en iyi şey olduğu sonucuna vardım.”
Gerçekten ne yazsam az kalır. Kaleminin her bir köşesi muazzam olan Sait Faik Abasıyanık’ın en güzel eserlerinden diyebilirim. Birbirinden güzel bölümler arasında “Gün Ola Harman Ola” favorim oldu. Günümüz kargaşasından uzakta, her bir satırı tarih ve nadide anılar kokuyor. Umarım en en en yakın zamanda edinirsiniz, kalbimi bıraktığım bir eser oldu… #başucumdakiler