“Herkes çıkarsın kalbini
O çirkin mücevher sandığından
Ve herkes onu birbirine fırlatsın tanrım.”
Didem Madak aramızdan hiç ayrılmamışçasına…
Saygıyla.
Kalbin, aşkın da ötesinde bir çok duygunun ön planda tutulduğu ama en çok saplantının ele alındığı bir kitap. Aslında hemen hemen hepsini tanıyoruz, hepsini okuyoruz ve hepsini görüyoruz.
Tanıdık olduğumuz karakterler bunlar. Okuyun derim, biriktirmesi güzel; sonuca ulaşamasak da :)
#başucumdakiler