İnsanlık güçlü ve zayıf, koruyucu/korunan, hükmeden/hükmedilen, sahip olan/sahip olunan, aktif/pasif diye ikiye bölünmemiş. Kış'ta insan düşünüşünü belirleyen o düalizm eğilimi azalmış ya da değişmiş durumda... Onlar birbirlerini kadın ya da erkek olarak görmezler. Bizler için tahayyül edilemez bir şey bu.
Tanrı'nın olmadığı kanıtlansaydı dinler olmazdı. ... Ama Tanrı'nın olduğu kanıtlansaydı da gene dinler olmazdı. Söylesenize Genri, nedir bilinen? Kesin, tahmin edilen, kaçınılmaz olan sizin ve benim geleceğimize dair bildiğimiz tek kesin şey nedir?