hsenaozturk

hsenaozturk
@darkfairy
Sarhoş oldum mu aklım azalır; Ayıldım mı sevincim dağılır. Ne sarhoş,ne ayık bir hal var ya? En güzeli öyle yaşamaktır.
Sayfa 60·Kitabı okuyor
Reklam

hsenaozturk

, bir kitap okudu
Puan vermedi·112 syf.·
2021 5. kitabı
Antoine de Saint-Exupéry
8.8/10 · 280,1bin okunma
boğaz'dan geçen tanker neden böyle kederli bu kadar solgun gözyaşı mı yüklemişler
Şiir
Ey zaman,bilmez misin ettiğin kötülükleri? Sana düşer azapların,tövbelerin beteri. Alçakları besler,yoksulları ezer durursun: Ya bunak bir ihtiyarsın ya da eşeğin biri.
Şiir

hsenaozturk

, bir kitabı okumaya başladı
Ömer Hayyam
8.3/10 · 27,9bin okunma