Adalet var mı?" dedim. "Külü var lazım olursa" dedi. "Külü ne yapacağım?" diye sorduğumda "yandığını kanıtlarsın" dedi.
elim ayağım sen gittin yağmurun sürdü sonra denediğim taş çarşıları oldu dünyanın sabır bitkileri kırk uykusunu uyuduğum doğu kırk yolunu yürüdüğüm sokak hayat hep tuhaf bir yapışkanlıkla kaldı boynumda dedim kırk sesle yıkansam da gitmez kalbimden sesin ben dik gölgem kambur bu leke başka Seyyidhan Kömürcü
Şiir
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
Aklımdan çıkmıyorsun dedim, Başka türlüsünü yorgunum anlatmaya. Cahit Zarifoğlu Şiirler
Bu akımı bende yapayım dedim :)
“10 bin görülme, 200 beğeni alan MİZAH içerikli gönderime gelen yorumlar:” “Komik değil.” “Böyle şeylerin şakası yapılmaz.” “Sen böyle diyorsun da aslında öyle değil…” “Teyzemin adı Mina, komşumun adı Miya.” “0kitap okuyan birinin fikirlerini umursamıyorum” Elbette çok komik ve güzel yorumlar oluyordu ama içerik mizah olunca bu tarz yorumların geliyor olması yorucu oluyor. Özellikle mürekkep yalamış kişilerin olduğu bu uygulamada gelmesi ayrı bir mesele. Neyse yorumunuza sağlık yine de 😃
Saffat suresi dinleyim içim ferahlasın dedim Allah razı olsun okuyandan gözlerim dolu dolu
Sanırsın ki sabah olmuş Oysa sen yalnızlıkla hep geceyi solarsın Gel dedim Sesim çıkmadı Gel dedim Asla gelmedin ... -Hüsnü Bala