“10 bin görülme, 200 beğeni alan MİZAH içerikli gönderime gelen yorumlar:”
“Komik değil.”
“Böyle şeylerin şakası yapılmaz.”
“Sen böyle diyorsun da aslında öyle değil…”
“Teyzemin adı Mina, komşumun adı Miya.”
“0kitap okuyan birinin fikirlerini umursamıyorum”
Elbette çok komik ve güzel yorumlar oluyordu ama içerik mizah olunca bu tarz yorumların geliyor olması yorucu oluyor. Özellikle mürekkep yalamış kişilerin olduğu bu uygulamada gelmesi ayrı bir mesele. Neyse yorumunuza sağlık yine de 😃