📚🔔 Tatil zili çaldı!
Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞
Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
“Biliyorum, istemiyorsun o yola girmek. Ama bil ki, o yola girmek zorundasın canımın içi. Biliyorum, çok yandı canın ve korkuyorsun bir kez daha canının yanmasından. Ama dünyaya izin vermek zorundasın. Üzerine düşmediğin bir diz asla iyileşmez, iyileşmek istiyorsan o dizin üzerine düşmek zorundasın. Birilerini kazanmak için önce birilerini kaybetmen gerekecek, nefes alabilmek için boğulmak zorunda kalacaksın... Biliyorum, istemiyorsun ölmek. Ama bil ki, yaşaman için önce ölmen gerek canımın içi.”❤
dm yazsanıza dc falan oynarız boş yaparızz size planlarımı anlatırım.dd
ya ciddiyim burası sıkıcı olmaya başladı kötü niyet düşünmeyenler lütfen yazsın yada yorum atın yaziim