özge

özge
@demri
in the bleak midwinter
En uzak yıldızda yaşayan tek insan ben olsaydım, bundan daha yalnız olamazdım.
Edebiyat
Reklam
Hayatın yükünü taşımak zor ama siz de çıtkırıldım olmayın öyle!
Edebiyat
Deniz kenarı bir yere gidip dolaşalım. Bugün canım insan yüzü görmek istemiyor; geniş, uçsuz bucaksız bir şeye ve sana bakmak istiyorum.
Edebiyat
Önemli olan hayatmış, onun sınıflandırılması de­ğilmiş. Onu yaşamak, ondan korkmamak. Parçalansın, coşsun -gerekiyorsa yıkıcı olsun- ama bu hayatı yaşa, ondan korkma.
Edebiyat