📚🔔 Tatil zili çaldı!
Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞
Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
Kalbim acıyor efendim! Bugünlerde her şey zehir gibi.
Bu defa çok başka... Bu çaresizlik bir başka...
Tüketiyor beni.
Uzanamamak acılara,saramamak yaraları,kimseyi avutamamak...
ah!
Ne yapmalıyım? Utancımdan,arkama dahi bakmadan.
Kaçmak istiyorum bu diyardan.
Nereye gitmeliyim?
Herkesin derdi yalnız kendine değil işte efendim!
Ah!
İnanın değil.
Üzülüyorum efendim.
Canı olan üzülmez mi?
Dayanır mı buna insan yüreği.
Azalıyoruz efendim,yavaş yavaş değil hızlı hızlı.
Aynı yerden,tek bir elden var edilmişken,
Üzülmemek olur mu? Hiç mümkün mü?
Ev dewlet naxwaze fêhm bike Kemal çawa nedikarî Mir celadet bixapîne nevîçîçirkên Osmanî jî nikarin van mirovan bixapînin. Ji ber ko çiradanka rûhê Melayê Cizîri ye evder,di guhê wan de şîretên Bedirxan deng dide,Bêrîvanê li vêdê qemçika zilmê girtiye,dergûşa çiyayên misilsil e ev bajar! Dused salan serî hildaye,tucaran serî natewîne.